Tijdelijk voor € 5,50 per werknemer per maand! (actie geldig tot 1 maart 2024) Klik hier voor meer informatie

Vraag een demo aan

Digitaal ondertekenen

Een arbeidsovereenkomst kun je laten ondertekenen door het document te printen, te laten tekenen en daarna weer te uploaden met handtekening.  …. Maar dit kan PIM ook digitaal.

Ieder document dat je in PIM hebt gemaakt kun je digitaal laten ondertekenen. Degene die moet ondertekenen, doet dat in PIM en de datum van ondertekening wordt direct opgeslagen. Alleen de gebruiker zelf kan namens zichzelf ondertekenen, je hebt dus altijd de juiste “handtekening”.

Je kunt Digitaal ondertekenen gebruiken voor Arbeidsovereenkomsten, maar bijv. ook voor uitgifte- of ontvangstformulieren van de Bedrijfsmiddelen die je in PIM per werknemer registreert of voor het geven van een akkoord op een Personeelsgids of huisregels.

Document maken

Maak een document met een documentsjabloon dat zich vult met de gegevens die je al in PIM hebt staan. Dit kan voor een Arbeidsovereenkomst, maar ook andere personeelsdocumenten.

Digitaal ondertekenen
Digitaal ondertekenen

Ondertekenaars toevoegen

Aan dit document voeg je dan de gewenste ondertekenaars toe. Dit dienen gebruikers in PIM te zijn en je kunt ook meerdere gebruikers toevoegen.

Onderteken digitaal

De ondertekenaar bekijkt het document en ondertekent door één druk op de knop.

Digitaal ondertekenen
Digitaal ondertekenen

Ondertekening op document

Op het document wordt aangegeven wie het hebben ondertekend. Dit blijft zichtbaar wanneer deze documenten buiten PIM worden geprint of verzonden. Tevens zie je in PIM wie dit document nog moeten ondertekenen.

Wil jij PIM ook als jouw persoonlijk HR Assistent?