Vraag een demo aan

Wat zit er in de nieuwe release van PIM in oktober?

Online HR Software

PIM verbetert en ontwikkeld continue om daarmee de kwaliteit en het gebruikersgemak te optimaliseren. Aan de achterkant wordt continue gewerkt aan verbeteringen en eens per vier maanden gaan we daarmee live. Met deze nieuwe functies wordt PIM nog makkelijker in gebruik, en  is het eenvoudiger te implementeren. Nu kunnen we onze eerste release met nieuwe functionaliteiten aankondigen.

In deze release, versie 1.2.0

  • Nieuw: Urenregistratie
  • Nieuw: Capaciteitsagenda
  • Nieuw: Digitaal ondertekenen
  • Nieuw: Smoelenboek
  • Verbeterd: Signaleringen
  • Verbeterd: Aanmeldingsmail werknemers
  • Verbeterd: Menu, voor eenvoudigere navigatie

Urenregistratie

In PIM, en dus ook via de app, kunnen werknemers hun gewerkte uren invoeren met daarbij extra info als pauzes en opmerkingen. Standaard wordt hub rooster gebruikt, maar hier kun je ook van afwijken. Deze uren kunnen daarna worden ingediend voor goedkeuring bij leidinggevende.

Capaciteitsagenda

Snel in één oogopslag per periode per afdeling en/of per leidinggevende zien wie van de werknemers volgens rooster aanwezig zijn, en wie met verlof is of ziek. Zo heb je een duidelijk totaaloverzicht en zien collega’s ook wie wanneer aan het werk zijn.

Digitale ondertekenen

Met de documentgenerator kun je al eenvoudig documenten maken met behulp van eigen documentsjablonen. Nu kun je deze documenten ook in PIM digitaal ondertekenen. Er wordt een datum en tijdstempel gemaakt, zichtbaar op het document zodat te zien is wie wanneer akkoord heeft gegeven. Makkelijk, omdat je zo niet meer hoeft te printen, scannen en uploaden.

Smoelenboek

Alle collega’s in een oogopslag. Nu weet je wie je aan de telefoon hebt of naast je staat bij het koffiezetapparaat. Ook de verjaardagen zijn vermeld zodat je iemand kunt verrassen.

Signaleringen

PIM wordt al opgeleverd met standaard signaleringen (taken of emails) die jou helpen met het op tijd uitvoeren van de belangrijkste acties op HR-gebied. Naast de standaard signaleringen kun je ook eigen signaleringen aanmaken. Op basis van een datum of statuswijziging kan PIM voor specifieke medewerkers of rollen automatisch mails of taken aanmaken.

Aanmeldingsmail voor werknemers

Met het aanmelden van een nieuwe werknemer ontvangt de werknemer een mail om zich aan te melden. Indien de nieuwe collega niet binnen 1 dag zijn of haar nieuwe wachtwoord had ingesteld werd er een foutmelding verzonden. Deze tijd is aangepast naar 14 dagen.

Menu, voor eenvoudigere navigatie

Het menu van PIM aan de linkerzijde op het scherm is verbeterd voor eenvoudigere navigatie. Tevens heeft het tot doel om minder te hoeven klikken. We zijn benieuwd of jullie dit ook zo ervaren.

De volgende release:

Wij blijven verder werken aan PIM en de volgende release staat weer gepland voor 1 februari. Hierin zullen we ons gaan richten op:

  • Feedback van onze gebruikers
  • Rapportages
  • PIM Salaris: Een salarisadministratie verwerken met de gegevens die PIM HR Assistent al heeft verzameld.

Ook nemen we enkele extra wensen die wij in de afgelopen tijd hebben ontvangen mee. Werk jij ook met PIM en heb je nog aanvullende ideeen, geef ze dan dan door aan pim@pimhrassistent.nl.

Wil je meer weten over de mogelijkheden dat ons HR-platform PIM biedt? Kijk dan eens op www.pimhrassistent.nl of vraag een demo aan.

Je HR processen zijn nog niet eerder zo makkelijk en snel ingericht

Twijfel niet en probeer vandaag nog gratis!